Geoblog.pl    robert64    Podróże    Birma - Tajlandia luty-marzec 2010    Bangkok i skok do Krabi
Zwiń mapę
2010
23
lut

Bangkok i skok do Krabi

 
Tajlandia
Tajlandia, Bangkok International Airport
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 11560 km
 
Musielismy wstac o 5 rano. Potem lotnisko, pozegnanie z Miu (Renia sie poplakala, wiec i Miu sie wzruszyl). Naprawde zal stad wyjezdzac. Choc zarcie srednie, ciagle nie ma pradu, sytuacja polityczna podobna do stalinowskich czasow w Polsce - to ludzie usmiechaja sie na ulicach bez zadnego powodu, pomagaja sobie zupelnie bezinteresownie, sa krotko mowiac pogodni i sympatyczni.
A kraj przepiekny, moze tu jeszcze kiedys wroce?

Po 10-ej ladujemy w Bangkoku. I tu pozdrowienia dla mojej szwagierki Angeli. Pomysl, zeby pojechac na niewykorzystany bilet jej siostry, a mojej zony nie bylby szczesliwym pomyslem... Przy pulpicie urzednika jest zamontowana mala kamerka. Trzeba stanac w dokladnie wyznaczonym miejscu (na ziemi namalowane sa dwie stopy) kamerka odnajduje twarz i porownuje ja z danymi, ktore wczesniej zostaly wgrane przez czytnik z paska w paszporcie. Oj, wozilibysmy Ci paczki do pierdla:-)

Zgodnie ze wskazowkami innych podroznikow pojechalismy winda na sam dol, do "stolowki pracowniczej". Po lewej stronie (stojac twarza do wyjscia z lotniska), na samym koncu jest ogromna sala z wieloma barami. Jedza tu glownie Tajowie z obslugi lotniska ale wejsc moze kazdy. Przy wejsciu trzeba kupic kupony, niewykorzystane mozna spieniezyc przy wyjsciu. Ceny smieszne. Za 2 daniowy obiad z kawa i cola - 60 bahtow (5,40 PLN). Zarcie bardzo dobre, wpadnijcie tam!

Potem juz lot do Krabi. Z lotniska na plaze jest 38 km, pre paid taxi 450 bh. Zanocowalismy w Hotelu Happy Place, 200 metrow od plazy - 800 bh za dwojke z AC.

Samo Krabi wydalo mi sie wybitnie nieciekawe. Tlumy turystow, plaze ladne, ale bez rewelacji (gdzie im do andamanskich!).
Jutro wyruszamy na Ko Phi Phi i przez tydzien NIC NIE ROBIMY!
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
wiza do Tajlandii
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Tajlandii. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Tajlandii, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.
Komentarze (2)
DODAJ KOMENTARZ
d i a
d i a - 2010-02-26 18:49
Phi Phi znam Ko Samet blisko Bangkoku i z atmosfera OM Beacz. Natomiast z przyjemnoscia poznam twoje relasje. Pozdrawiamy dzielnych globtroterow D&A.
 
jacek
jacek - 2011-02-16 20:35
Witam, jak oceniasz ko samet, warto się tam wybrać? szukam fajnej wyspy niedaleko bangkoku, rozpatruje ko samet i ko chang.
 
 
robert64
robert sulkiewicz
zwiedził 7.5% świata (15 państw)
Zasoby: 191 wpisów191 436 komentarzy436 1920 zdjęć1920 13 plików multimedialnych13
 
Moje podróżewięcej
28.08.2014 - 30.08.2014
 
 
 
09.08.2013 - 03.09.2013