Geoblog.pl    robert64    Podróże    Indie 2011 - Delhi, Varanasi, Agra, Jaipur, Kalkuta, Andamany    Neil, spotkania ze starymi znajomymi

Neil, spotkania ze starymi znajomymi

Indie, Neill Island

Na Neil wypożyczane są skutery (2 lata temu nie było). Zamówiliśmy trzy sztuki, ale niestety przywieźli nam motocykle Honda Hero (150 cm). Skupić się na ruchu lewostronnym, uważać na krowy i kozy, jednocześnie ucząc się obsługiwać motocykl to dla mnie za dużo. Mateusz z Bartkiem też podziękowali. Za dwie godziny przyprowadzili jednak skuter i to nówkę sztukę, jakiejś nieznanej mi indyjskiej firmy. Pierwszego dnia korzystałem ja, drugiego Mateusz z Renią. Objechałem całą wyspę wszerz i wzdłuż. Dotarłem na plażę nr 5 (9 km z naszego Tango Beach), ale pierwszym ruchem jaki zrobiłem były odwiedziny w Pearl Beach. Wyściskaliśmy się z Biszu, zmartwił się nieobecnością Zająca i Felka – kazał pozdrowić, co czynię. Kierownik również powitał mnie wylewnie, a także jeden koleżka którego pamiętam z tamtego czasu. Po objazdach zatrzymałem się w drodze z targu w knajpce, gdzie miało też być rękodzieło z kokosów. Rękodzieła nie stwierdziłem, ale głównodowodzący okazał się zezowatym typkiem sprzed dwóch lat z Pearl. Sam mnie rozpoznał i również wyściskał. Dominika z Bartkiem wypożyczyli rowery i dojechali na wspomnianą plażę nr 5 ((Sita Pur Beach). Później większość wycieczki albo czytała, albo spała (to dość popularne ostatnio rozrywki). No i jedzenie – tu prym wodzi Bartek – zjada po dwa śniadania, niezliczoną ilość przekąsek i solidną kolację. Jeśli wierzyć wadze na dworcu w Jaipurze to ten osobnik waży 58 kilo. I gdzie tu sprawiedliwość!!!