Geoblog.pl    robert64    Podróże    Indie 2011 - Delhi, Varanasi, Agra, Jaipur, Kalkuta, Andamany    Wschod slonca i nieudany wyjazd

Wschod slonca i nieudany wyjazd

Indie, Vārānasi

Na szosta rano umowieni bylismy z kolezka, ktory poprzedniego dnia wieczoremplywal z nami lodka po Gangesie. Przyszedl po nas rano, chociaz nie musial bo droge do ghatu Lalita juz znamy. Plywalismy dwie godziny – efekty na zdjeciach. O osmej sniadanie na dachu i pora zegnac sie z Varanasi. Spakowalismy sie, znieslismy bagaze do recepcji, oddalismy klucze, a Gopal zamowil nam taksowke na dworzec (pociag o 18.15). Jednak za pare minut koles od taksowki zadzwonil ze dzis takiego pociagu nie ma – jest jutro. Sprawdzilismy bilety i faktycznie stoi jak wol – 15 marca. Szczesliwie nie sprzedali jeszcze naszych pokoi, wiec zabawa zaczyna sie od poczatku: plecaki na gore, wypakowac sie i zostajemy. Caly personel sie z nas podsmiewal jacy to z nas podroznicy, a najbardziej dziadek z recepcji – do tej pory bardzo powazny, teraz obnazyl w usmiechu wszystkie swoje czarne zeby. Poniewaz kiedy ja pisalem dla was rano bloga to wszyscy spali, teraz ja sie polozylem a reszta poszla na spacer. Wieczorkiem nic nie robienie na dachu, a jutro prawdziwy wyjazd do Agry. Niestety od przeziebionego Bartka zarazila sie Dominika i troche Agata. Renata i Mateusz czuja juz swedzenie w gardle. Zobaczymy co bedzie jutro, ale na pewno pierwszym punktem programu bedzie wizyta w aptece. Lekarstw zostaly zabrane tony, ale od przeziebienia miala tylko Renia I juz zostaly zuzyte.
Wasz Robokop Sulek jak na razie niezniszczalny.

Mario
Mario - 2011-03-15 10:20
Robert w Agra mamy Fajny Hotelik, 50 metrów od wejścia do Taj Mahal, Hotel RAJ, 2/26 South Gate Taj Machal, Tajganj, Agra, tel. 09 627743662

Pozdrawiamy i zyczymy udanej podrozy, i juz Wam zazdroscimy chociaz w Indiach bylismy zaledwie 3 dni temu...

karola
karola - 2011-03-15 10:33
Kierownik wycieczki rozchorować się nie może!:)Kazdy dzien zaczynam od sprawdzenia czy wpis się nie pojawił,a to co w nich czytam poprawia mi humor,a zdjęcia zachwycają. Zazdrość brzydka rzecz;),ale oczywiscie zazdroszczę;)coż począc, nawet wiosna made in Poland nie zastąpi TAKIEJ podrozy:) Może Bartka zarażacza by tak na chwilkę do Gangesu, celem zahartowania;)) Calusy dla calej ekipy, zdrowiejcie :)

Emila
Emila - 2011-03-15 10:53
Trafiłam na wasz blog podróżniczy przypadkiem, bo z forum travelbit, ale będę już do końca śledzić :) Pozwoli mi to jakoś wytrzymać do naszego wyjazdu pod koniec kwietnia. Gdy Wy zakończycie podróż my zaczniemy martwić się o wizy.

Zdjęcia świetne. Udane technicznie, a nie tylko wyjazdowe pitu pitu :)

Pozdrowienia z przedwiosennej Polski

ARTUR .J.
ARTUR .J. - 2011-03-15 19:57
A my u Fryzjera balujem , pijemy winko i czytamy geobloga! i za rok lecim do INDII , na turist roken roll ....

Felek
Felek - 2011-03-16 00:42
Kochani! Dziś tj. 15.03 w wiadomościach:36*C a wy przeziębiacie się. Córcia, nie pij ciepłego Kingfischera tylko z lodem a gardziołko będzie OK
Całusy dla wszystkich

green
green - 2011-03-16 07:37
Roberto ja tam wiem, że nic cie nie ruszy. Oj pięknie tam macie, pięknie. Pamiętajcie o przyprawach:)! czekamy na kolejne newsy!

przygoda
przygoda - 2011-03-23 17:25
rewelacyjne poranne zdjecia:)

geminus
geminus - 2011-10-08 14:28
Na swedzenie w gardle najlepszy Big Peeper. Widze ze jechalismy podobna trasa i nocowalismy w tych samych hotelikach.